Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza a D’orion Flight Kft., mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által az parkmozi.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül értékesített termékek vásárlóira (a továbbiakban: Vásárló) vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF).

Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül a Vásárló által megvásárolható termék vásárlási feltételeit tartalmazza.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait.

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.   Szolgáltató adatai

Név:                                        D’orion Flight Kft.

Székhely:                                 1097 Budapest, Vaskapu utca 1. D. ép. al. 1.

Cégjegyzékszám:                      01-09-323788

Nyilvántartásba vevő szerv:     Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám:                                26317313-1-43

Számlavezető pénzintézet:       Erste bank Zrt.

Számlaszám:                            11600006-00000000-81358256

E-mail cím:                               parkmozi.tatabanya@gmail.com

Telefonszám:                           06 30 491 5099

A Szolgáltatás nyújtásához igénye vett tárhelyszolgáltató:

Neve:   Creative Web Studio Kft.

Címe:   2800 Tatabánya Hadsereg u. 141. fszt. 2.

2.     A Vásárlás feltételei és menete

2.1.   Regisztráció

A Honlap tartalma elérhető bármely Vásárló számára, regisztráció nélkül, a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, azonban Vásárlónak lehetősége van regisztrálnia a számlázási adatok elmentése céljából.

Regisztrálni az első rendelés leadásakor lehet, ahol a Pénztárnál a „Fiók létrehozása?” lehetőség mellett található üres checkbox-ra kattintva van lehetősége.

2.2.   Megrendelés

Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Honlapon elérhető termékekre:

2.3.   Termék vásárlása

2.3.1.     Mozifilm kiválasztása

A Vásárló két módon tudja kiválasztani a mozifilmet.

Az első lehetőség Honlap főoldalán található „közelgő vetítések” alatt a Vásárlónak rákattintással ki kell választania a kívánt filmet, ahol már a főoldalon megjelenik a vetítés dátuma. A kiválasztás után megjelenik a filmről szóló információ, a vetítés helyszíne, időpontja, valamint a jegyvásárlás lehetősége.

Az első lehetőség a Honlap menüpontjai közül a „Helyszínek” menüpontot kiválasztva, majd az adott vetítési helyszínt kiválasztva jut el a Vásárló a mozifilm kiválasztásához, majd ezt követően az első lehetőség alapján tudja kiválasztani a Vásárló a kívánt mozifilmet.

Jegyvásárláshoz Vásárlónak ki kell választania a szektort. A kiválasztott szektornál megjelenik az adott szektorra vonatkozó egységár, valamint a készleten lévő jegyek száma.

Vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget, majd a „Kosárba teszem” gombra kell kattintania.

Vásárlónak lehetősége van ételt és italt választania a vetítéshez, ez esetben az „Ugrás a büfébe” gombra kell kattintania, mely átirányítja a büfébe.

Amennyiben Vásárló a kosár tartalmát szeretné megtekinteni, ezt a Honlap jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva teheti meg.

2.3.2.     Étel-ital kiválasztása

Vásárlónak lehetősége van a mozifilmhez ételt, illetve italt választania. Ezt a Honlap főoldalán lévő menüpontok közül, a „Fogyasztás” menüpontban érheti el.

A Fogyasztáson belül található a „Büfé”, ahol az ételek találhatóak, illetve az „Üdítők”, ahol az italok.

Vásárlónak rákattintással ki kell választania a kívánt ételt, illetve italt. Az adott étel vagy ital lapján megtalálható a termék leírása, a termékről készült kép, a termék ára, illetve a választható opciók (ilyen lehet például a nachos íze vagy üdítő fajtája). Az opció kiválasztását követően megjelenik a termék végleges ára, mivel az egyes opciók eltérhetnek egymástól.

Vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget, majd a „Kosárba teszem” gombra kell kattintania. Amennyiben Vásárló a kosár tartalmát szeretné megtekinteni, ezt a Honlap jobb felső sarkában található ikonra kattintva teheti meg.

2.3.3.     Megrendelés véglegesítése

A kosár tartalmánál, amennyiben több vagy kevesebb jegyet szeretne megvásárolni, akkor a kívánt mennyiséget kell beírnia Vásárlónak, majd a „Kosár frissítése” gombra kattintva tudja aktualizálni a kosár tartalmát.

Amennyiben a kosárból terméket szeretne törölni, azt a termék mellett található piros ’X’-re kattintva teheti meg.

A kosárban megjelenik a termékek neve, árai, mennyisége, részösszege, valamint a vásárlás teljes összege.

A számlázási adatok megadásához Vásárlónak a „Tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintania. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintás után a Vásárlónak meg kell adnia a számlázási adatait, további információkat adhat meg a vásárlással kapcsolatban, valamint megtekintheti újra a rendelés tartalmát.

Vásárlónak lehetősége van fiókot létrehozni, mely bekattintással érhető el a „Fiók létrehozása?” kérdés mellett található üres checkbox-ra kattintva. A fiókot a visszatérő Vásárlók számára lehet kényelmes a számlázási adatainak elmentése miatt.

Vásárlónak a Pénztárnál a fizetési mód is megjelenik, valamint el kell fogadnia jelen ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési tájékoztatót is.

Fizetéshez a Vásárlónak a „Fizetek” gombra kell kattintania. A „Fizetek” gombra kattintás után a Vásárlónak meg kell adnia az elérhetőségi adatait, illetve, ha a Vásárló más névre és címre kéri a számlát, akkor a „Más névre és címre kérem a számlát.” szöveg előtt található fehér négyzetbe kattintva kell kipipálnia azt, ahol megadhatóak a számlázási adatok.

A „Megrendelés elküldése” gombra kattintással tudja a Vásárló rendelését elküldenie. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintás fizetési kötelezettséget keletkeztet.

2.3.4.     Visszaigazolás

Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható.

A sikeres fizetést követően a megvásárolt jegy a vásárlás során megadott e-mailben kerül kiküldésre.

3.   Termékek árának megfizetése

A Honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Honlapon a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4.   Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására az űrlap módosításával.

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy módosítását. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

5.   Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A szolgáltató e-mail értesítésben visszaigazolja a Vásárló részére a megrendelés elfogadását és a szerződés létrejöttét, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek, vagy mozijegyek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, a fizetendő végösszeget és a Szolgáltató elérhetőségi adatait.

A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy bizonyos termékekből nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség a Vásárló kiszolgálásához (törekszünk arra, hogy mindig a legfrissebb készlettel dolgozzunk). Ebben az esetben Szolgáltató munkatársa e-mailben vagy a Vásárló által megadott telefonszámon informálja a Vásárlót és tájékoztatja az alternatív megoldásokról.

6.   Szolgáltató felelőssége

Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha:

  • az előre meghirdetett időponttól eltérő időpontban rendezik meg az eseményt,
  • az eseményre biztonsági, vagy a Vásárló érdekkörében felmerült okból a Vásárólt nem engedik be.

Vásárló köteles betartani az esemény házirendjét, és Vásárló elfogadja, hogy az eseményre történő belépés során közte és az esemény szervezője között jön létre polgári jogi jogviszony.

Vásárló elfogadja, hogy a jegy beváltása, valamint az esemény helyszínére történő utazás megszervezése saját felelőssége.

Amennyiben az esemény elmarad, Szolgáltató a saját visszatérítési és kompenzációs eljárásokat tudja alkalmazni, amelyről egyedileg tájékoztat minden érintett jegyvásárót.

Szolgáltató a jegyek viszontértékesítését nem engedélyezi. Amennyiben viszontértékesítést észlel Szolgáltató, jogosult a korábban létrejött szerződés azonnali hatályú felmondására a jegyek érvénytelenítésére a vételár visszatérítése mellett.

7.   Fizetés

A vásárlandó termék ellenértékét a Vásárló az alábbi módokon tudja teljesíteni:

Közvetlen bank átutalás: a megjegyzés rovatban kell a Vásárlónak feltüntetnie a rendelés számát.

Bankkártyás fizetés PayPal-on keresztül: Vásárlónak lehetősége van PayPal-on keresztül is fizetnie, ebben az esetben ki kell választania a fizetési módokon belül a ’Fizess bankkártyával (PayPal)’ lehetőséget. Ebben az esetben a Honlap átirányítja a Vásárlót a PayPal fizetési oldalára, ahol a Vásárlónak be kell jelentkeznie a PayPal fiókjában -e-mail cím és jelszó szükséges a belépéshez-, vagy PayPal fiókot kell létrehoznia.

Barion online bankkártyás fizetés: Vásárlónak lehetősége van Barion online bankkártyás fizetésre, ebben az esetben ki kell választania a fizetési módokon belül a ’Barion’ lehetőséget. Ebben az esetben a Honlap átirányítja a Vásárlót a Barion fizetési oldalára.

8.   Számla

Szolgáltató a Vásárló részére elektronikus úton a megadott e-mail címére küldi el számláját.

9.   Szállítás

A Honlapon vásárolható termékek fizikai adathordozó nélkül kiadott jegyek, amelyek esetében a szállítás nem értelmehető.

Az étel-ital termékek kizárólag a helyszínen kerülnek felszolgálásra, így ezen termékek esetében sem értelmezhető a szállítás.

10.        Értékesítés külföldre

A Szolgáltató nem különbözteti meg az értékesítés során a Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak a vonatkozó 2018/302/EU rendelet előírásaival együtt.

A külföldi értékesítés során a kommunikáció és a vásárlás nyelve a magyar nyelv, Szolgáltató nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

A Szolgáltató nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

A Szolgáltató a magyarországi ÁFA-t alkalmazza minden termék esetében, amennyiben a 10 000 EUR eladási összeget a termék értékesítés nem haladja meg. A megjelölt értékhatás felett Szolgáltató a vásárló tagállama szerinti ÁFA-t számítja fel.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

A fizetés az Szolgáltató által meghatározott pénznemben valósul meg,

A Szolgáltató visszatarthatja a termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt a Szolgáltató nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét), amennyiben a termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Szolgáltató a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.  A Szolgáltató a termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

A Szolgáltató a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg a Szolgáltató számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, a Szolgáltató a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.

11.        A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok

A Honlapon értékesített termékek esetén:

  • valamennyi Vásárlót kellék- és termékszavatossági jog illet meg,

A megvásárolt jegyekkel kapcsolatban a fogyasztónak minősóülő Vásárlót nem illeti meg felmondási jog a vonatkozó 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pontja szerint.

A hivatkozott jogszabályhely alapján nincs felmondási lehetőség a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

Vásárlót elállási jog nem illeti meg a Szolgáltatóval szemben az étel-ital termékek esetében, tekintettel arra, hogy a 45/2014.  (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés d) pontja szerint nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

 

12.        Szavatossági jogok

12.1.               Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén (hibás a teljesítés különösen, ha a termék valamilyen minőségi, vagy mennyiségi hibában szenved) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termék és szolgáltatás hibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Honlapon forgalmazott termékek esetében, azok jellegénél fogva elsődlegesen a kicserélés intézményt tudja Szolgáltató alkalmazni.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

13.        Jogérvényesítési lehetőségek

13.1.               Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az 1-es pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszt rögzíti és 30 napon belül érdemi választ küld.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében az elektronikus levelezési címre történő válaszadást, vagy postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

13.2.               Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:

  • Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére

A Békéltető testületek elérhetőségei:

 Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Elnök: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218Elnök: Horváth László E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-735 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. Gordos Csaba E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. Telefonszáma: (1) -474-7921 Fax száma: (1)-474-7921 Elnök: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180 Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Dr. Gáll Ferenc E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Vasvári Csaba E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-514 Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

  • Online vitarendezés

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan tudják rendezni a következő linken https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

  • Bírósági eljárás kezdeményezésére.

14.        Egyéb rendelkezések

14.1.               Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

14.2.               Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak.

Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett csak.

A Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. 05.28.

 

Jelen dokumentum letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el: letöltés